Bli med på på en gåtur i Gamlebyen. Oppmøte kl. 12.00 utenfor hovedinngangen til Deichman i Bjørvika. 
Du trenger ikke melde deg på.

Våre Pusteturer er hver 14.dag torsdag kl.12, og er et åpent tilbud til alle medlemmer og pårørende som har lyst å bli med.
 

Hilsen Lungekreftforeningen Oslo Akershus Lokallag (LOAL)