Gamlebyen
Bli med på Pustetur i Gamlebyen
apr
Lokallaget i Oslo og Akershus inviterer til gåtur i Gamlebyen.
Bli med på på en gåtur i Gamlebyen. Oppmøte kl. 12.00 utenfor hovedinngangen til Deichman i Bjørvika.
Du trenger ikke melde deg på.
Våre Pusteturer er hver 14.dag torsdag kl.12, og er et åpent tilbud til alle medlemmer og pårørende som har lyst å bli med.
Hilsen Lungekreftforeningen Oslo Akershus Lokallag (LOAL)