18. april var åtte av medlemmene fra lokallaget med på tur til Lillestrøm - og de melder om veldig hyggelige timer sammen! tur! Det var oppmøte utenfor jernbanestasjonen, før de la ut på en kort guidet runde i byen, som har gått fra å være «Flisbyen» til å bli en «Sykkelby» med veldig mange serveringssteder og et yrende kulturliv. De avsluttet turen på en pizzarestaurant hvor de koste seg med både mat og prat.
Neste pustetur blir i Botanisk Hage 2. mai - bli med du også!
Lokallagets pusteturer er hver 14.dag, torsdag kl.12, og er et åpent lavterskeltilbud til alle medlemmer og pårørende som har lyst å bli med.