Vi møtes kl. 12.00 på parkeringsplassen i Hvervenbukta, rett ved portnerboligen der. En person fra Lungekreftforeningen, lokallaget Oslo og Akershus, vil stå der med et eksemplar av medlemsbladet PUST godt synlig.

Har du problemer med å finne frem eller er forsinket, kontakt Ole, mobil 90 59 91 62.

Vi tar sikte på å rusle en tur i området langs sjøen og runde turen av med et kaffestopp pluss litt å bite i. Det hele antas å vare cirka to timer.

Turen krever ikke påmelding. Den er åpen for alle lokallagets medlemmer, gjerne med deres pårørende.

Våre pusteturer er annenhver torsdag kl. 12.00. De blir annonsert ved e-post til våre medlemmer og også publisert på Lungekreftforeningens facebookside.

Denne pusteturen er den siste før sommeren. Vi kommer tilbake med nye turer etter sommeren, anslagsvis fra overgangen august til september.

Håper å se flere av dere på den annonserte sommermiddagen 2. juni på Paradiso i Bjørvika.

M.v.h.

Lungekreftforeningen
Oslo og Akershus lokallag